28 augusti 2010

Sammanfattning+Slutsats

I fredags...
var planen - att gå på nrj in the park
resultatet - benny banga (eller a... kunde inte) och det blev spakväll med den bästa (mej själv då altså, självgod jävel är jag).

Idag...
var planen - att återförenas med ben&mel + träffa bea
resultatet - benny kunde inte så åter igen satt jag hemma. inte för inte, det var en trevlig kväll med min käre pappi!

Sammanfattning.
Slutsats - benny has screwed up my wekend. haha, nej. det är inte benny boops fel, she's a doll, ;)
vilket kommer bevisas...
...Imorgon...
är planen - syselsätta sig med lördagens planerade aktivitet minus bea
resultatet - för jävla bra om jag får bestämma! har saknat dessa toktöser!

Nu ska jag mysa lite med sängen och oartig som jag är lär jag väl somna också, ack ack. Men han vill ha mej ändå, han är för bra för mej. Min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är så rar som lämnar en komentar