3 oktober 2010

Bilder från Fashionshow i Borås






Fashionshow i Borås var inte helt fel ska jag säga er! Vi såg inte bara fantastiska klänningar och otroliga inspirationskällor utan också en härlig outlet butik och kanske vår framtida utställningspltas (hemligt). Det var kort och gott otroligt. Dessutom tog det mig ett tag att sålla bland ca 700 bilder... ändå helvärt!

Vem som vann denna tävlingen om finansiering av kollektionen (japp, det var en tävling) vet jag inte än, men jag uppdaterar när jag fått info!

1 kommentar:

  1. sv: oj, tack så jättemycket. vad glad jag blir:)
    ber om ursäkt för att jag är så seg på att svara bara... men jag tycker du borde lägga pengarna på en fin poncho och/eller ett par boots:) skor är ju sånt man går runt i hela dagarna så det är alltid en bra investering, och ponchon har ju slagit stort i höst och går att använda på en jacka eller inne som en kofta!:)

    SvaraRadera

Du är så rar som lämnar en komentar